Underbara Måndag!

Publicerat: 2012-02-06 Kl: 19:25:34 | I kategori: Allmänt


Denna fin och kalla dag har vi spenderat i Malmö, vi träffade min underbara kusin. Hon väntar sitt första barn, en liten pojke:) Har en sådan fin och söt liten mage. Längtar till sommaren då det är dax för honom att titta ut. Jag brukar inte ställa väckarklockan utan jag har min egna lilla "väckarpojke", Ellion brukar alltid vakna mellan 7-8. Så idag steg vi upp 7.30. Tvättade barnen och sedan hade dem vällingmys framför tv:n medans jag gjorde mig klar. Vi tog bussen ner till tåget och åkte vidare ner mot Malmö vid 10. Fy vad kallt det var ute idag så det blev ännu en busstur till Västra hamnen. Efter lite snack och gröt till Ellion begav vi oss mot stan. Min kusin gjorde lite ärende innan vi ville värma oss lite, det blev en fika på Mormors Bageri. Perfekt ställe för mina små hjärtan, en liten mysig lekhörna med klossar och böcker. Så vi vuxna kunde dricka te och prata medans barnen busade:) Tiden sprang iväg och det var dax att peka näsan mot Helsingborg igen. Nu har vi precis avnjutit vår kvällsmat, som blev en soppa och till det hade vi räkfyllda tunnbröd
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Verkligen! Tacksam över att man iallafall har lite sparat i bloggen vid såna tillfällen - även om det är en bråkdel och dessutom i väldigt liten upplösning, men det är ju alltid något, om det hade varit oräddbart :)



Kram!

2012-02-06 @ 22:48:02
URL: http://madeleines.se
Postat av: Anonym

Hej Sophie!



Vad roligt att du tyckte om min frisyr! Jag hade typ hur mycket löshår som helst (clips) och sån här svintofyllning för att få ännu mer volym! Men det går att få till samma frisyr ändå men kanske inte lika mycket hår... :) Jag betalde 2500 för mitt löshår så det är ju rätt dyrt men man behöver inte köpa så mkt annars! :)



Fråga gärna om det är nåt mer du undrar!! =)



Kramar

2012-02-07 @ 12:47:52
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Lotta Anderström

Hej! Va fin din blogg blivit....alltid kul med en ny design och man bloggar mycket hellre när det ser fint ut!!! Kul att följa er vardag!!

2012-02-08 @ 18:23:57
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0