Lördagsäventyr!

Publicerat: 2012-02-18 Kl: 19:05:02 | I kategori: Allmänt


Idag packade barnen och jag väskan och begav oss ner till min lillebror. Var länge sedan vi träffades och han tyckte det var dags att vi kom och övernattade. Vi tog tåget ner i förmiddags. Hans två minsta barn var där, var roligt att få träffa dem och kusinerna fick leka och busa lite innan dem skulle bli hämtade av sin mamma. Vädret har varit så tråkigt idag, så det fick bli en riktig mysig innedag istället. En massa prat, fika, lek och film. Nu har vi precis ätit middag och min bror, Michelle och Nathalie är på väg till tåget för att hämta Tindra. Sen ska dem handla lite lördagsgott:) Nu ska jag återgå till mina små hjärtan och mysa i soffan. Önskar er en riktigt fin lördagskväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0