Härliga Söndag!

Publicerat: 2012-02-26 Kl: 15:50:42 | I kategori: Vardag


Sista dagen på denna vecka och den bjuder på sol och plusgrader:) Nathalie ville gå ut och jag tackade inte nej till det. Så efter en sen frukost begav vi oss iväg. Ellion somnade direkt vi kom utanför porten och sov sig igenom hela utflykten. Jag kände för att gå till Fredriksdal, besöka djuren.
Har kanske skrivit det för men jag älskar denna stad, nära till hav, skog och mitt i allt ligger denna lilla oas med bondgårdsliv. Inget buller, ingen trafik och ingen stress. Här kan man koppla bort allt, leka och upptäcka. Och detta är endast 30 min promenad från oss:)
Denna gången tyckte Elina det var mer intressant med alla djuren men den där bocken kommer hon nog aldrig tycka om. Han är stor med STORA horn och ser lite farlig ut. Jag är rädd mamma sa hon, åhh lilla hjärtat.
Tupparna var roliga tyckte Elina, dem kom väldigt nära och tittade, nyfikna. Jag sa till Elina att tupparna vill nog veta vad du heter, då sa hon: Jag heter Elina flickan.
Vi sjöng även bä bä vita lamm för alla fåren och lammen:) Detta var en väldigt mysig och rolig dag, att bara vara tillsammans hela familjen utan pappan i huset som studerar.









Kommentarer
Postat av: mormor

Vad underbart ni har haft det idag...synd att jag inte orka följa med.Kommer fler tillfälle :-)kramisar

2012-02-26 @ 20:22:21
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Oftast så bara högerklickar jag och väljer spara bild, men ibland går inte det pga att bilden är dumt format, som på MQ, så då högerklickar jag på bilden, väljer "granska komponent", hittar bilden i koden, högerklickar och väljer öppna i ny flik - sedan högeklicka och spara :D



Lättare än det låter! Efter en gång så sitter det :D

2012-02-27 @ 20:55:17
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0