1:a tandläkarbesöket.

Publicerat: 2012-02-15 Kl: 12:54:11 | I kategori: Allmänt


Idag var det dags för Ellion att besöka tandläkaren. Började med att jag satt lugnt här hemma i soffan medan Ellion sov ute på balkongen. När jag tittar på klockan är den 11.04, ooppppss, vi ska var där 11.20. Skynda, skynda:)
Väl där tar jag upp en trött pojke som inte alls är sugen på att denna okända kvinna ska titta i hans mun. Det får ju inte ens jag göra:) Det blev lite prat om kost och munhygien. Så fick en grön liten tandborste följa med hem.


Nu har vi ätit lunch och det är snart dags att hämta Elina på dagis.
Tänka sig att idag är det 1 månad till min lilla pojke ska börja dagis, usch. Känns tungt i mammahjärtat:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0