14/2!!!!

Publicerat: 2012-02-14 Kl: 16:11:55 | I kategori: Allmänt


Idag är det alltså Alla hjärtans dag! Dagen man ska fira kärleken lite extra:) Mmmm det var tänkt så iaf. Hade planerat denna dagen med god middag och efterrätt, ett fint kort och mys med familjen.
Barnen skulle ta med kompisar hem, jag skulle baka kanelbullar och göra varm choklad sen skulle vi åka skridsko.
Ikväll skulle vi äta tre rätters middag.
Men tyvärr blev allt inställt pga att jag blev sjuk och Lars fick komma hem igen:(
Men jaja nu släpper jag det. Vi får fira en annan dag.

Till något helt annat. Har märkt att man inte kan kommentera dem inläggen som som jag gör via mobilen. Vårt internet funkar inte som det ska:( blir så irriterad.

Önskar er en riktigt fin dag med den/dem ni älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0