Stockholm

Publicerat: 2012-12-03 Kl: 21:37:18 | I kategori: Allmänt


Vilken underbar, fin, mysig, avkopplande och fantastisk helg jag och älsklingen haft:) Det började i fredags med att min fina pojkvän väckte mig kl. 03.00. Jag fick ett kort där jag fick reda på att jag skulle packa väskan och om två timmar skulle vi köra mot flygplatsen och styra näsan mot huvudstaden. Barnens farmor kom och passade dem tills kl.15 då min mamma skulle ta över stafettpinnen tills på söndag:)
Vi landade i Stockholm strax efter nio och tog flygbussen mot stan och hotellet. Vi var lite tidiga men vårt rum var klart och vi checkade in. Rummet var så fint och stort, med badkar:)
Vi begav oss ut på stan nästan direkt. Det var ett kallt och vitt Stockholm vi vandrade runt i men väldigt vackert.
Eftersom det var både min och älsklingens första besök ( jag har varit i S en gång m jobb på konferans) var det mycket vi ville se. 
Helgen bjöd på mycket promenader, museum, julskyltning i gamla stan, fika m Lars bror, shopping, fika, hålla handen, sovmorgon och en massa mys och egentid:)
TACK min fina älskling för en fantastiskt fin helg.Ett stort tack till Anita, Rolle och mamma för att ni tog hand om våra fyra guldklim
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0