Söka jobb

Publicerat: 2012-12-11 Kl: 11:41:40 | I kategori: Allmänt


Sitter framför datorn och ska skicka iväg några jobbansökningar. Ska även titta runt på nätet och leta leta leta efter fler jobb. Det är inget roligt, det finns ju inga jobb och stress och oron kommer krypande i mig. Jag vill inte må dåligt och ha den där tråkiga oroskänslan i magen hela tiden som gör att jag mår illa, tappar aptiten och sover dåligt. Men men vad ska jag göra? Ja dags att sätta igång, halv tre väntar jobb.
Önska mig lycka till:)
Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Men tack snälla snälla du! Vad glad jag blir <3

2012-12-12 @ 21:40:51
URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna Karlsson

Hoppas du snart hittar ett jobb!

Svar: Tack:) det är svåra tider nu tyvärr men vissa dgr känns allt svårt för att nästa dag må bra över allt fint i livet:)
Sophie Ekman

2012-12-13 @ 11:27:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0