På Äventyr

Publicerat: 2012-12-05 Kl: 22:47:44 | I kategori: Allmänt


 
Igår skulle Lars till Växjö och jag och dem små följde med. Vädret var inte det bästa, snö snö och mera snö. Vi kom i alla fram till Växjö vid elva tiden och stannade till vid Mac Donalds för lite lunch. Jag och barnen skulle roa oss några timmar innan Lars var klar. Så det blev Leos Lekland. Vi hade det så himla roligt. Det blev många turer i tiger rutschkanan, mer mer sa Elina:) Till sist åkte även Ellion själv. Vi skrattade, busade, lekte i bollhavet, klättrade och byggde med jätte klossar. Barnen var så glada hela tiden. Det var så mysigt att busa och leka inomhus medans snön vräkte ner där ute. Efter 2h och 45min så kände jag att vi var klara och vi klädde på oss och tog oss till köpcentrumet som låg i närheten. Ellion slocknade i vagnen på en sekund:) Elina och jag strosade runt i affärerna och när Ellion vaknade efter en kort napp tog vi en fika på Espresso House. Vi var ett trött gäng som hoppade in i bilen och styrde mot skåneland.
Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Mysigt med lek och busland!

Svar: Ja det var en härlig dag:)
Sophie Ekman

2012-12-09 @ 12:22:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0