Gott Nytt År!!!

Publicerat: 2012-12-31 Kl: 17:15:13 | I kategori: Allmänt


Ja då är det bara några timmar kvar på 2012. Här håller vi på att förbereda tre-rätters middagen som ska serveras ikväll. Förrätten: Gratinerad chevre. Huvudrätten: Helstekt fläskfilé m bacon, potatis halvor, rödvinssås och bearnaisesås, grönsallad. Efterrätt: Snabb cheesecake m hallon/blåbär. Mmm ska bli så gott. Annars blir det en lugn kväll med massa mys och spel. Imorgon bitti väntar jobb för min del. Men innan dess ska jag njuta av denna kväll. Nästa år ska bli ett toppen år, det har jag bestämt mig för:) ett helt nytt oskrivet blad, där vi själva får välja innehållet. Nytt jobb hoppas jag så klart på, god hälsa till alla.
Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad gott det låter!

Svar: tack, det var det också kan jag lova:) Gott nytt år!
Sophie Ekman

2013-01-01 @ 11:07:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Helle o Bengt

Fantastiska älskade unge...
Stort GOTT NYTT ÅR <3
JA, låt oss se möjligheterna o inte fokusera på det negativa detta nya år 2013!!!
Puss o kram

Svar: Gott nytt år och god fortsättning Fina Fina underbara Ni. Ja postivt måste vi se på livet och alla utmaningar det ger oss. Ta oss igenom det jobbiga för att komma ut starkare på andra sidan. Massa kramar till Er.
Sophie Ekman

2013-01-01 @ 15:23:07
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Tack snälla för fina ord! Ja 2013 blir ett spännande år minsann, hihi.

Svar: Varsegod fina Hanna.
Sophie Ekman

2013-01-01 @ 17:19:26
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0