BAKA

Publicerat: 2012-12-17 Kl: 19:50:19 | I kategori: Allmänt


Idag är det då måndag och för mig och mina små betyder det att vi är lediga. Skönt tycker jag eftersom jag jobbat i sex dgr. Ute har regnet fallit hela dagen. Vi har hållt oss inomhus och byggt pussel, spelat massa spel och bakat. Igår ringde Elina och pratade med mormor, hon bjöd hit henne på lussebak:) Så efter lite städ och vila väntade barnen spänt vid fönstret, mormor kom med bussen idag. Sen sprang dem ut i trappen och möte henne med ett leende. Elina tyckte det var så roligt att baka. Var så söt i sitt blommiga förkläde:) Nu sover dem små söt och Lars, Nathalie och jag ska mysa framför tv:n med varm choklad, mandelmusslor och nybakade lussekatter. Michelle ska sova hos Filippa.
Det är detta spel och pussel som gått varma här hemma idag:)
Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en mysig dag <3 Puss

Svar: Mys mys. KRAM
Sophie Ekman

2012-12-18 @ 12:43:56
Postat av: Michan

Jag var ledig i går och då passade vi också på att baka men jag e så himmla sämst på att baka så jag köpte färdiga mixer :)

Svar: Mix eller inte, bara det smakar gott:) har faktiskt aldrig provat mix m såg den i affären häromdagen.
Sophie Ekman

2012-12-20 @ 09:51:04
URL: http://michaela-michan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0