Vardagen

Publicerat: 2012-08-20 Kl: 00:10:18 | I kategori: Allmänt


Ber om ursäkt kära blogg att jag glömt bort dig. Detta som jag tyckte om, att få skriva, dokumentera lite från mitt liv  har blivit glömt i vardagen. Nu är det jobb, dagis, skolan och allt annat som hör vardagen till. Jag hade glömt hur det var att ha denna vardagen med små barn, det var ju ändå 10 år sedan Michelle och Nathalie började på dagis. Vaaa skrev jag verkligen 10 år jodå det stämmer.  Som vi alla vet och vad vi alla säger, vart tar tiden vägen? Jag har lärt mig under åren att leva här och nu, njuta av vad livet ger mig just nu, eftersom tiden springer iväg. Men ändå står jag här idag med båda mina minsta hjärtan på dagis, Nathalie börjat femman och Michelle i sjuan. Jag vill stanna tiden här och nu, vara kvar här, minnas, vara nära. Vill inte glömma, vill inte att barnen ska växa. 
Ibland gör det så ont i mitt hjärta att veta att denna stund, denna tid inte kommer åter. 
Jag älskar mina barn och jag älskar att vara deras mamma! 
Lite av mina tankar denna kväll/ natt:)  jag har precis tittat på Sex and the city, filmen. Fick mina tankar och känslor att snurra. Härligt att få skriva ner dem, för snart knackar vardagen på dörren igen och jag åker åter in i vardagens dimma. 
God natt!!!!!!
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

De där små stunderna om morgonen är verkligen SÅ värdefulla nu som man inte ses under dagen som förr, älskar de <3

Kram och glad tisdag :D

2012-08-21 @ 08:38:41
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0