Full rulle

Publicerat: 2012-08-24 Kl: 09:24:22 | I kategori: Allmänt


Idag år det då ( äntligen ) fredag. Jag jobbar ikväll och hela helgen mellan 7-20. Men det är ändå helt ok, tycker om mitt jobb men det blir många timmar och jag träffar inte familjen mer än 2 h på hela helgen. 
Här hemma myser vi fortfarande framför Barnkanalen med frukosten i magen. Dagis är inte förrän elva idag. Tycker om att kunna ta det lugnt och mysa med mina små hjärtan speciellt eftersom det inte blir så mycket av det i helgen. Eller myser och myser borde kanske skriva att det är bus till 100%. Ellion och Elina lever verkligen loppan här hemma. Hoppar i soffan, drar varandra i håret, springer runt och jagar varandra. Lyssnar inte på sin mamma, skrattar bara åt mig. Dem har verkligen bus i ögonen dem två. Sedan är dem som små änglar på dagis, Elina tar hand om lillebror, håller varandra i händerna, äter fint och bråkar aldrig med någon, jaja det är ju tur att dem sköter sig borta och är väluppfostrade:) 
Men dem är lika mycket Goa , fina och snälla som dem är Barnen Bus:)
Nä nu ska jag ringa och boka klipptid till mig. Sju veckor sedan nu och har man en lite kortklippt frisyr måste man nästan klippa sig var 6: e vecka, speciellt min nacke växer fort. 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ja oh det är så mycket man vill ändra på hösten, alltid massa nytänk och kreativitet, älskar det :D

Kram och oj så kul med flytt! Grattis till nya boendet :D

2012-08-25 @ 20:50:37
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Tack!
Ja fy för dom där dagisbacillerna. Var en kille som var såååå förkyld på dagis förra veckan, fattar inte att dom inte höll honom hemma. Han smittade ner både Elliot och Elliots kompis:(

2012-08-26 @ 12:04:02
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0