Välkommen till min nya blogg!

Publicerat: 2011-11-27 Kl: 15:35:26 | I kategori: Allmänt


Ja då har jag bestämt mig för att starta en blogg. Spännade och lite nervöst men det ska jag nog klara av:) Jag heter Sophie, 32 år, bor i Skåne i den fina staden Helsingborg med min fina familj. Jag har fått äran att bli mamma till en underbar pojke och tre fina flickor. Jag delar min vardag och mitt liv med min älskade pojkvän, Lars. Just nu är jag föräldraledig  och dagarna består av babycafe, mammafikor, mat, blöjor och en hel del mys och kärlek:) och lite shopping. Ellion är snart 11 månader, Michelle 12 år, Nathalie 10 år och vår lilla Elina 2 år. Som ni  kanske förstår har jag fullt upp på dagarna och jag älskar mitt liv som mamma. Ni kommer få en liten insyn i mitt liv som består av barn, shopping, inredning och mina tankar om allt och inget.
Välkomna hit!!

Kommentarer
Postat av: Lars

Haha jag la första kommentaren. Detta kommer gå bra älskling. Ni som går för långt med kommentarer får med mig och göra ;)

2011-11-27 @ 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0