Hos mormor!

Publicerat: 2011-11-28 Kl: 16:29:55 | I kategori: Allmänt


Vår mysdag hemma blev en mysdag hos mormor:) Det går lika bra tycker jag och mina små hjärtan som gärna myser med sin mormor. Vi har fikat, pratat bröllop (min mammas) och nu står maten på spisen. R är och hämtar dem stora tjejerna. Efter maten ska vi åka ner till Bara och träffa barnens kusiner. Det var inte planerat men vi tackar inte nej till lite kusinmys så här en måndag kväll. Det var så länge sedan vi träffades nu och flickorna blir så glada när dem ses. Ellion hjälper mormor i köket nu, han gör salladen:) Gurkan föll precis i golvet. Önskar att jag hade kameran med så ni fick se, min gulliga lilla pojke.
Kommentarer
Postat av: mamma <3

Tack för en mysig dag...lite bröllop planer :-) och annat prat. Förmånen att få vara med mina barnbarn och se deras småbus...tack Ellion för hjälpen puss. Kramisar

2011-11-29 @ 10:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0