Födelsedagen!

Publicerat: 2011-11-30 Kl: 19:33:37 | I kategori: Allmänt


Idag har varit en toppen dag fylld med fika, trevligt sällskap, presenter och mys. Blev bjuden på frukost nere på stan av världens bästa mamma, en lång frukost på ca 2 h:) Elina stod för underhållningen, den flickan har alltid bus i blicken och vet vad hon ska göra för att få mamma och mormor att vika sig dubbel av skratt. Vi promenerade lite i stan efteråt och satte sedan utanför Espresso house med filt över benen och en kopp varm choklad i handen och dem små sov gott i vagnen. Tack mamma för en riktigt fin dag!
När vi kom hem hjälpte jag Michelle och Nathalie med att sätta ihop ett pepparkaks hus och sedan fick dem uppdraget att dekorera med nonstop och kristyr. Elina hjälpte gärna till att äta upp godiset:) Min älskling gav mig ett presentkort på Väla, här ska det shoppas kläder bara till mig. Nu blir det mys i soffan. Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0