Underbara ledighet!

Publicerat: 2011-12-29 Kl: 21:31:10 | I kategori: Allmänt


Ja då är jag tillbaka:) det har varit lite tyst här på bloggen ett par dagar. Hela familjen är ledig och vi har bara tagit det lugnt och myst här hemma. Vi har haft en underbar jul, som vi firade hos min morfar. Vi åt gott, pratade, umgicks och hade det väldigt trevligt tillsammans. Barnen lekte och tittade på tv, vi märkte knappt av dem:)
Vi begav oss ut på mellandagsrean, det var kanske inte ett så bra val. Hittade bara 2 tröjor och 2 gardigans till Ellion. Blev mest irriterad över utbudet i affärerna. Rent ut sagt bara skit:( var har dessa kläder varit innan, då inte i affärerna. Nä utan på lagret ca 1 år. Jaja jag brukar aldrig hitta något intressant på dessa reor och inte detta året iheller.
Men imorgon händer något fantastiskt roligt. Min fina och underbara vän med familj kommer imorgon. Dem stannar hela helgen och firar nyår med oss. Hon bor i Småland och vi träffas inte så ofta. Sen vi träffades sist har vi båda fått barn igen:) åhh jag har längtat till denna dagen. Ser verkligen fram emot denna helgen tillsammans med dem. Vi ska prata en massa , äta gott och bara ta tillvara tiden vi har tillsammans dessa dagar!

Kommentarer
Postat av: Mandiem

Hoppas du haft en fin söndagskväll!

2012-01-29 @ 19:38:14
URL: http://mandiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0