Sjukstuga och BVC-besök.

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 19:00:30 | I kategori: Allmänt


Igår när jag var iväg på pysselkväll på öppna förskolan så blev Elina dålig. När dem satt och åt kvällsmat här hemma började hon må illa och sedan kräkte hon:( Det hände två gånger och sedan sov hon gott hela natten, som tur var. Idag fick hon stanna hemma så klart och vila sig. Imorse ville hon ha välling och till lunch åt hon gröt. Så nu håller vi tummarna att vi andra klarar oss.
Idag var det dax för Ellions 10-månaders kontroll, en månad försent pga att läkaren ställde in det sist. Allt gick bra och han klarade sin besiktning vår lilla kille:) Vikten låg nu på 8190 g och han var 73 cm lång. Imorgon blir han redan 11 månader. Vår lilla prins var har tiden tagit vägen. För ca 3 veckor sedan tog han sina första steg och nu släpper han mer och mer själv och går iväg. Jag blir så glad och klappar alltid händerna, då tittar han på mig och ger mig det största leendet i världen, mitt hjärta smälter:)
Tänka att man kan älska någon så mycket från första stunden man ser dem. Mina fyra fina och underbara barn. Jag älskar er så mycket.



Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Så vackra dom är, alla 4 :) Och vad roligt med de första stegen! Spännande!

2011-12-08 @ 20:08:04
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Amazilia

WWW.AMAZILIA.SE - GRAVERADE SMYCKEN!

PERFEKTA JULKLAPPAR! Från 150 :-

2011-12-08 @ 21:02:29
URL: http://www.amazilia.se
Postat av: Sophie

Tina: Tack så mycket:)

2011-12-13 @ 16:11:25
URL: http://sophieendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0