Jultankar!

Publicerat: 2011-12-02 Kl: 17:19:36 | I kategori: Allmänt


Jag brukar inte längta efter snö men nu skulle det faktiskt vara lite trevligt. Det hade iaf lyst upp, dagarna är så mörka. Längtar efter julen och känner att jag vill pyssla, göra lite godis, baka lussekatter och pepparkakor. Lars, jag och dem små var ute på en promenad och jag handlade lite blommor och planterade. Denna jul vill jag att hemmet ska gå i vitt,vitt,vitt. Tycker det känns fint ,fräscht och stilrent. Jag undrar om vi kan sätta upp julgranen i år, Tror nog att Elina och Ellion kommer ha svårt att låta bli den:) kulorna kommer vara överallt i lgh och risken finns nog också att dem kommer få den över sig. För 2 år sedan köpte jag nya mycket fina julgranskulor, synd att dem inte kan få komma upp med dem kosta en del så jag vill verkligen inte att dem går sönder. Detta året får dem kanske dekorera ett fat istället. Imorgon ska jag och mamma till Väla. Hoppas jag hittar lite fina kläder. Ska även kika lite i inredningsbutiker efter lite dekorationer och annat smått och gott. Tycker om att titta och ta in all inspiration. Önskar er en mysig fredag.



Barnens pepparkakshus.



Så här blev resultatet efter plantering.

Kommentarer
Postat av: mamma <3

Du är duktig :-) Är inte det minsta orolig för din uppgift inför 2012 <3 :-) Arrangemangen är jätte fina...kram

2011-12-03 @ 23:51:26
Postat av: Sophie

Tack så mycket:) Ska bli roligt, spännande och nervöst att få äran att duka till erat bröllop. Kram

2011-12-04 @ 11:33:41
URL: http://sophieendelavmig.blogg.se/
Postat av: Lotta Anderström

Jättefina arrangemang!! Kanske något att jobba med?

2011-12-08 @ 19:37:40
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så fint det blev. Gillar den med julstjärnan.

2011-12-09 @ 14:04:14
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Sophie

Lotta: Tack så mycket. Ja jag älskar att plantera och göra olika arrangemang. Har arbetstränat i en blomsteraffär i ca 6 månader, det var väldigt roligt.

Sandra: Tack:)

2011-12-13 @ 16:14:11
URL: http://sophieendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0