Göteborg!

Publicerat: 2011-12-17 Kl: 11:38:54 | I kategori: Allmänt


Nu är jag och min älskling i Göteborg. Vi kom upp igårkväll och ska ha en hel helg tillsammans:) inga barn, dem är hemma och myser med sin mormor och min kusin. Sköna sängar, ingen liten huligan som snurrar runder på natten. Det var en stor frukostbuffe , jag försökte vara nyttig:) neutral yoghurt med honung och nötter, juice, te, bulle och så åkte 2 pannkakor ner också. Annars bjuder dagen på julmarknad och innan dess ska vi nog vandra runt lite i shoppingcentret som ligger precis intill hotellet. Ett stort tack till min underbara mamma och kusin för att ni passar våra 4 busfrö så vi kan få njuta av lite egentid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0