Gårdagens shopping!

Publicerat: 2011-12-04 Kl: 11:27:30 | I kategori: Allmänt


Igår var jag iväg och shoppade för mitt presentkort. Väla var fullt med shoppingsugna folk men det var ändå mysigt att bara gå runt och kika på kläder i lugn och ro utan mina små busfrö. Det har öppnat én hel del nya affärer och tror att det ska sluta på 160 eller 180 affärer när allt är klart. Så igår bestämde jag mig för att titta i dem nya butikerna och inte besöka Hm, Lindex eller Kappahl. Hittade en hel del fint men kom bara hem med 2 saker. Blev lite besviken när jag skulle betala i en butik och dem sa att dem tyvärr inte kunde ta emot presentkort än för det hade inte blivit inlagt  i deras system än:( Fick vänligt lämna kvar kläderna och dem lovade att ringa förhoppningvis nästa vecka. Denna butiken var liten men hade mycket fina kläder, skulle kunna hndla hur mycket som helst:) Jag tänker absolut komma tillbaka på mellandagsrean. Jag la undan 1 par jeans, 1 kofta och 1 poncho. Jag och min Älskling ska till Göteborg den 16 dec över helgen så det kan ju vara lite roligt att ha nya kläder och få klä upp sig när vi ska ut och äta.



Julpyntat på Väla.


Kommentarer
Postat av: mamma <3

Tack för en mysig dag :-) Kortet blev ju fint. Kram

2011-12-04 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0