Förberedelser.

Publicerat: 2011-12-23 Kl: 11:08:14 | I kategori: Allmänt


Då är jag mitt uppe i all packning, strykning, köttbullar mm. Det gäller att komma ihåg allt som ska med. Idag åker vi till barnens farmor och firar jul och imorgon åker vi vidare till min morfar. Julafton ska vi fira med min storebror med familj, mamma och Rolle, pappa, min kusin och moster. Vi har bestämt att denna julen ska gå i temat mys. Ingen stress. Ingen behöver klä upp sig, allt ska vara avslappnat. Vi ska bara umgås och ha trevligt och äta en massa god julmat:) Jag älskar julen även om den ofta bär med sig en massa stress innan. Men det släpper man sen och tar in julkänslan och bara njuter. Julen ska man bara vara tillsammans med nära och kära, ge varandra kärlek och omtanke. Jag önskar er alla där ute en riktigt god jul. KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0